Saturday, April 2

Taman Agroteknologi MARDI Cameron Highlands


Hola!

Hari kedua aku dengan boyfie kat Cameron Highlands!! :D Sebelum memulakan penjelajahan hehe kita isi perut dulu!! 

Salad and susu + madu :)

Aku dan boyfie breakfast kat Century Pines Resort Hotel. Antara menu untuk breakfast ialah rendang, pasta carbonara, nasi goreng, kueteow goreng, roti, buah-buahan, pudding and salad dll. Aku dengan boyfie makan salad, scramble eggs and susu madu je. Menu yang lain tu weols tak makan sebab dah biasa makan kat KL -_____-



Ramai orang wei T.T Terpaksa tunggu meja kosong T.T Weols tunggu dalam 10 minutes macam tu T.T Nasib baik la tu 10 minutes je kalau sejam ha memang jadi kingkong la aku hahaha.


Lepas breakfast aku and boyfie melawat Taman Agroteknologi MARDI. Lokasi ni dekat sangat dengan Century Pines Hotel. Nak jalan kaki pun boleh ;) 



Beratur beli tiket. Harga tiket murah saja hmmm..
Dewasa RM3/Pelajar RM1.50



















Buah mulberry. Cabut segenggam buah mulberry nak makan kat hotel hahaha. Kalau nak mulberry yang manis pilih yang hitam. Mulberry merah tu masam.



Okay itu saja untuk hari ni.

Ciao!


No comments:

Post a Comment